Makár Törzsvendég / Bónusz program, amivel mi még többet adunk.

Igényeljen törzsvendégkártyát és már 1 éjszaka után is elkezdheti gyűjteni bónuszpontjait, melyeket már következő tartózkodása során is felhasználhat szállodánk szolgáltatásainak a kiegyenlítésére!

Csatlakozzon Ön is TÖRZSVENDÉG programunkhoz!

A pontgyűjtés menete

Minden, a szálloda saját szolgáltatásaira elköltött, 1000 Ft után 1 pontot írunk jóvá kártyájához tartozó egyenlegén, a szállodai végszámlája alapján! A pontgyűjtés regisztráció és a regisztrációt követően kapott névre szóló törzsvendégkártya meglété esetén lehetséges. A jóváírt pontokat már a következő tartózkodása során felhasználhatja, a szálloda által megadott, mindenkor érvényes beváltási értékek alapján.

Pontok kizárólag közvetlenül a szálloda elérhetőségein (telefon, fax, email, honlap, személyesen) tett, és közvetlenül a szállodában a regisztrált törzsvendég által fizetett (kp, hitelkártyák, SZÉP kártyák) foglalások esetén gyűjthetőek!
Egy időben max. 3 szoba szállásdíja és vendégei által igénybe vett szolgáltatások után gyűjthetőek bónusz pontok, ugyanazon kártyára, amennyiben e költségek viselője is a kártyatulajdonos. A foglalások garantálásához befizetett előlegek után is gyűjthető bónusz pont, de előlegként nem használhatóak fel.
Online és offline közvetítőkön, rendezvény- vagy konferenciaszervezőkön, utazási irodákban, turistacsoportok vagy voucherek által foglalt szolgáltatások után bónusz pont nem gyűjthető!
Bónusz pontok a szálloda által publikált szobaárak, csomagajánlatok és szolgáltatási díjak alapján gyűjthető. A jóváírandó pontok összegének alapja a szálloda által kiállított végszámlában feltüntetett, a szálloda saját szolgáltatásainak HUF-ban meghatározott értéke.
Pontok gyűjtéséhez a törzsvendégkártya tulajdonosának a jelenléte és a törzsvendégkártya felmutatása elengedhetetlen feltétel.
A törzsvendégkártya hiányában, az utólagos pontgyűjtés a későbbiekben meghatározott speciális feltételek és azonosítás alapján lehetséges.

makar-bonus1A pontbeváltás menete

Pontok kizárólag közvetlenül a szálloda elérhetőségein (telefon, fax, email, honlap, személyesen) tett, és közvetlenül a szállodában fizetett (kp, hitelkártyák, SZÉP kártyák) foglalások esetén válthatóak be!

Pontbeváltási szándékot a megrendelés során vagy legkésőbb a szállodai bejelentkezés során szükséges jelezni, a kártyaszám megadásával együtt.
Pontbeváltás csak szabadidős célú foglalások esetén érvényesíthető és csak szállásfoglalással együtt kezdeményezhető.
Jogi személyek nevére kiállított számla esetén a bónusz pontok nem felhasználhatóak!
A pontok a szálloda által megadott, mindenkor érvényes beváltási értékek alapján használhatóak fel.
A meglévő pontokat elsősorban a szállás díjak, majd a fennmaradó egyenleget a szálloda szolgáltatásainak díjaira és a szállodai fogyasztások díjaira, ezt követően pedig a szálloda turisztikai szolgáltató partnereinek, a szálloda által közvetített, belépőjegyeinek, szolgáltatásainak díjaira lehet felhasználni.

Pontbeváltási arányok az igénybe vett szolgáltatások szerint

  • szállás díjak esetében 1 pont = 50 Ft
  • szolgáltatási, fogyasztási díjak esetében (éttermi fogyasztás, sport- és wellness szolgáltatások, kölcsönzési díjak, minibár fogyasztás, egyéb szállodai saját szolgáltatás) 1 pont = 30 Ft
  • turisztikai partnerek szolgáltatásainak esetében (belépőjegyek, részvételi jegyek, szállodában vásárolt termékek) 1 pont = 10 Ft

A szálloda fenntartja magának a jogot, hogy az év bizonyos napjain, időszakaiban, kiemelt és ünnepi időszakokban megváltoztassa a beváltási arányokat. Erről a szálloda a honlapján köteles max. 5 nappal korábban tájékoztatást adni.
Pontbeváltás esetén a pontok után járó összegszerű kedvezmény a végszámlából kerül engedményezésre, a szolgáltatások fentebb megadott sorrendjének megfelelően.
A fennmaradó egyenleg a szállodában közvetlenül fizetendő. További pontokat kizárólag a kifizetett összegek után gyűjthet a kártyatulajdonos.
Pontbeváltáshoz a törzsvendégkártya tulajdonosának a jelenléte és a törzsvendégkártya felmutatása elengedhetetlen feltétel.
Utólagos pontbeváltást kezdeményezni nem lehetséges, kizárólag a szállodai végszámla kiegyenlítése folyamán lehetséges.
A bónusz pontok a legutolsó szállodában eltöltött éjszakát követő max. 24 hónapban használhatóak fel. Ezen időszakot követően a pontok érvénytelenítésre kerülnek, és a törzsvendégkártyát töröljük.
A bónusz pontok pénzre nem válthatóak.

A regisztráció menete

  • Regisztrálni a szálloda által kiadott regisztrációs lapon, az ott feltüntetett adatok megadása és aláírás esetén lehetséges!
  • A regisztrációt követően névre szóló és sorszám alapján rögzített törzsvendég kártyát biztosítunk. Személyenként csak 1db kártya igényelhető.
  • A kártya nem átruházható és mind a bónusz pont gyűjtése, mind a bónusz pont beváltása a kártya jelenlétéhez kötött.
  • A szálloda kötelezettséget vállal arra, hogy a megadott adatokat a bejegyzett adatkezelési szabályzata alapján végzi és harmadik személynek kérés esetén sem adja ki.
  • Az adatokat kizárólag a törzsvendég tagság időszaka alatt tárolja, ezt követően megsemmisíti. Nyilvántartási szám: NAIH-57308/2012.
  • A programnak nem lehetnek tagjai jogi személyek, ill. 18 éven aluliak!

A törzsvendég-program tagság megszüntetése

A tagságot bárki bármikor lemondhatja. Ehhez szükség van a tulajdonos nevére, kártyaszámára és a regisztráció során megadott azonosítóra. A lemondással együtt a felhalmozott pontok és a törzsvendég kártya is érvénytelenítésre kerül.
A szálloda automatikusan megszünteti a tagságot, ha a tag nem tölti ki a regisztrációs lapot, nem járul hozzá az adatkezeléshez, törzsvendégkártyáján 24 hónapon keresztül nem történik tranzakció és nem fogadja el az általános feltételeket. Minden fenti esetben a felhalmozott pontok és a törzsvendég kártya is érvénytelenítésre kerül.

Pontegyenleg egyeztetése, utólagos pontgyűjtés menete

Az aktuális egyenleg iránt a tag érdeklődhet személyesen vagy telefonon és írásban is. Az azonosításhoz minden esetben szükség van a tulajdonos nevére, kártyaszámára és a regisztráció során megadott azonosítóra.

Az utólagos pontgyűjtési igény esetén szükség van a tulajdonos nevére, kártyaszámára és a regisztráció során megadott azonosítóra, valamint az érvényesíteni kívánt foglalás adataira (időpont, vendégek neve, számla másolat, ha rendelkezésre áll). Utólagos pontgyűjtés max. 15 nappal az elutazást követően érvényesíthető.

Jelen általános szerződési feltételek a Makár Investment Holding Zrt. tulajdonában és üzemeltetésében álló Hotel Makár Sport & Wellness szálloda törzsvendég programjának feltételeit szabályozza. A szálloda és az üzemeltető Makár Investment Zrt. fenntartja magának a jogot, hogy a  részvételi feltételeit egyoldalúan megváltoztassa.

Reméljük, Önt is mielőbb TÖRZSVENDÉGEINK közt üdvözölhetjük!